משלוח חינם בהזמנה מעל 250₪

נעלי כדורגל - דיוק, עוצמה, זריזות

מאי 01 2022

נעלי כדורגל - דיוק, עוצמה, זריזות-Strikers
נעלי כדורגל - דיוק, עוצמה, זריזות-Strikers

נעלי כדורגל

נעלי כדורגל לא דומות לשום נעליים אחרות שאנו רגילים לראות. הנעליים הן די צרות ואמורות להיות בצורה המדויקת של הרגל. הנעליים האיכותיות יותר עשויות מעור, ויש להן פקקים בתחתית. בחלק מהמקרים, הפקקים הם מפלסטיק מחוזק ומחוברים לנעל ובחלק מהמקרים הם מברזל (סטופקס), וצריך להבריג אותם פנימה. בסטופקס משתמשים לרוב כאשר יש מזג אוויר קשה וצריך לא להחליק, אם כי הן יותר מסוכנות בגלל העובדה שהן עשויות מברזל. הנעליים המיוחדות הללו הן מאוד פופולאריות והטכנולוגיה סביבן הולכת ומשתפרת מדי שנה, על מנת לתת לספורטאים הנועלים אותן יתרון על המגרש.

נעליים מיוחדות

כל חברות הספורט הגדולות בעולם מייצרות נעליים ומטריפות את שחקני הכדורגל בעולם, מקטן ועד גדול. לצד חולצות כדורגל הנעליים הן אלו שנמכרות יותר מהכל. השחקנים זקוקים לנעליים איכותיות, ולבטח השחקנים המובילים והגדולים, שמשחקים ומתאמנים מדי יום. הנעליים הן לא רק פרקטיות אלא מהוות גם פריט אופנתי לכל דבר ועניין. כלומר, השחקנים קונים אותן ומתאימים אותן לחולצות של הקבוצה שבה הם משחקים. נעלי כדורגל מהוות סמל סטטוס ואנשים משקיעים הרבה מאוד כסף כדי שיהיה להם נוח לשחק מצד אחד, אך גם להיראות טוב מנגד. לכן, צריך לדעת להיכנס לחנות הנכונה כדי לקנות גם חולצות כדורגל וגם נעלי כדורגל איכותיות.

נעלי כדורגל לילדים

בחנות STRIKERS אפשר למצוא את כל מוצרי הכדורגל לשחקנים ולאוהדים כאחד. בחנות תמצאו חולצות כדורגל של כל הקבוצות האהובות עליכם, וכן נעלי כדורגל לילדים ולמבוגרים כאחד. ילדים כיום מתחילים לשחק כדורגל כבר בגן חובה, ולכן, צריך למצוא נעלי כדורגל לילדים במידות של 27 ו-28. בחנות STRIKERS תוכלו למצוא את כל המידות ולאפשר גם לילד שלכם לשים נעלי כדורגל פקקים בפעם הראשונה, ולהבין מה זה המשחק הזה שכולם אוהבים אותו. כמובן שבנעלי כדורגל לילדים יש גם אופציה לקנות פקקונים, שהם יותר קטנים, פחות מסובכים ויותר מתאימים לילדים שמשחקים על אספלט. נעלי כדורגל לילדים הן בדרך כלל יותר צבעוניות, יותר מושכות ומגיעות גם עם סקוץ', על מנת שלילד יהיה יותר קל לתפעל אותן בזמן אמת.

מבחר עצום של חולצות

מעבר לנעלי כדורגל, בחנות STRIKERS יש מבחר עצום של חולצות כדורגל של כל הקבוצות האהובות עליכם מהארץ ומהעולם. מעבר לחולצות המשחק, יש גם חולצות אוהדים, חולצות רטרו, ואפילו חליפות שלמות. יש הורים שמעדיפים לקנות לילדים שלהם חולצות כדורגל לילדים בצורה סטנדרטית, אך יש גם אפשרות לקנות חליפות כדורגל לילדים שיכניסו את הילד אל תוך הנעליים של השחקנים האהובים עליהם. החליפות מגיעות גם עם גרביים והילדים מרגישים בפעם הראשונה מה זה להיכנס למדים מלאים, שזה דבר שגם מכניס אותם למוכנות אחרת ולהרגשה שהם חלק בלתי נפרד מהקבוצה.

מרצ'נדייז איכותי

הרבה מאוד קבוצות בעולם הבינו בשנים האחרונות את היתרון של מרצ'נדייז איכותי. אוהדי כדורגל מהווים קהל שבוי, שרק רוצה לקנות עוד ועוד, גם אם הקבוצה מפסידה. המרצ'נדייז בשנים האחרונות עלה מדרגה, ואפשר למצוא מוצרים שפעם בכלל לא חלמו עליהם. כיום, לכל קבוצה שמכבדת את עצמה יש גם מדי רטרו של קבוצות אייקוניות משנות ה-70, ה-80 וה-90, שמביאות איתן הרבה מאוד זכרונות. חולצות כדורגל רטרו הן מבוקשות מאוד כיום, ובאינטרנט, חולצות כדורגל רטרו של שחקנים אמיתיים יכולות להגיע למחירים של אלפי שקלים. לכן, זוהי סחורה שכל אוהד כדורגל חייב שתהיה לו. צריך לזכור שקבוצות כדורגל מוציאות חולצות כדורגל חדשות בכל שנה. לרוב, יש שלושה סטים שונים, שהם סט בית וחוץ, וסט שלישי ומיוחד יותר, כך שהאפשרויות הן גדולות.

 

חוויה אמיתית

קניית חולצות כדורגל זוהי חוויה אמיתית, ויש גם הרבה אנשים שלא אוהדים קבוצה ספציפית, ורוצים להתחדש בחולצה החדשה של מסי. נעלי הכדורגל זהו דבר יותר נישתי, אך יש כיום המון חובבנים שמשחקים בשכונה שיכולים ליהנות מנעליים איכותיות, לצד המון ילדים שמגלים את עולם הכדורגל דרך חוגים או השכונה, ורוצים נעליים שיהיה להם נוח ולשחק בהן. בחנות STRIKERS מציעים מגוון עצום של מוצרי כדורגל, של כל הקבוצות הגדולות בארץ ובעולם, ומספקים חוויה יוצאת דופן לכל חובב כדורגל שרוצה מוצרים שבהם יוכל להשתמש כדי לשחק, או סתם ללבוש ולהתהדר בקבוצה אותה הוא אוהד.