משלוח חינם בהזמנה מעל 250₪

שיעור היסטוריה: חולצות כדורגל של ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יוניטד ופריז סן ז'רמן

יולי 12 2023

שיעור היסטוריה: חולצות כדורגל של ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יוניטד ופריז סן ז'רמן-Strikers
שיעור היסטוריה: חולצות כדורגל של ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יוניטד ופריז סן ז'רמן-Strikers

האהבה לכדורגל מתנהלת בדם שלנו, וחלק מהפסיון הזה מתרגם לקניית חולצות כדורגל. החולצות הן דרך להצהיר על נאמנותנו לקבוצה, לתמוך בה ולחלוק ברגעי התרגשות. חולצות כדורגל לילדים הן גם דרך מצוינת להעביר את האהבה לדור הבא.

מקבוצת ברצלונה, דרך ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יוניטד ועד לפריז סן ז'רמן, כל קבוצה מביאה איתה סיפור וגם החולצות שלהן מספרות את ההיסטוריה שלה.

ברצלונה, קבוצה מהליגה הספרדית, מכונה "בלאוגראנה". השם מתאר את הצבעים הכחול והאדום שמאפיינים את החולצה שלה. אך לא רק הצבעים זכו לשינוי. הסמלים של המועדון, המראים את מדינת קטלוניה ומסמלים את הקבוצה, השתנו במהלך השנים.

ריאל מדריד, היריבה הגדולה של ברצלונה, היא קבוצה המכונה "המלכה". החולצה הביתית של המועדון היא לבנה, והחולצה החוץ בדרך כלל שחורה או כחולה. המלך עצמו, כריסטיאנו רונאלדו, שיחק בקבוצה עם החולצה הלבנה משנת 2009 עד 2018.

מנצ'סטר סיטי, קבוצה שהתגלגלה מהתחתית לטופ הפרמייר ליג האנגלית, התפתחה לקבוצה עוצמתית ומוכרת ברחבי העולם. החולצה המזוהה איתה היא בצבע תכלת-שמים, אך החליפות השניות שלה משתנות מעונה לעונה.

מנצ'סטר יוניטד, היא אחת מהקבוצות הנפוצות ביותר בעולם. החולצה האדומה של ה"שדים האדומים", תמיד מזוהה עם הקבוצה המצליחה. חליפות כדורגל לילדים של מנצ'סטר יוניטד הן דרך מועדפת להעברת התמיכה לדור הבא.

לסיום, פריז סן ז'רמן, קבוצה שהפכה לאחת מהקבוצות המובילות בעולם. החולצה הביתית שלה היא כחולה עם פס אדום במרכז. במהלך השנים, החולצה כללה גם פסים לבנים ואפילו פס זהב בשנים מסויימות.

לכל קבוצה יש חולצת כדורגל מייחדת שהיא דרך להצהיר על התמיכה שלך. בין אם אתה קונה חולצות כדורגל לילדים או חליפות כדורגל לילדים, אתה לא רק מתמוך בקבוצה, אלא גם מחליק בידיים את ההיסטוריה של המשחק.