משלוח חינם בהזמנה מעל 250₪

היסטורית ריאל מדריד

נובמבר 28 2021

היסטורית ריאל מדריד-Strikers
היסטורית ריאל מדריד-Strikers

ריאל מדריד

ריאל מדריד נחשבת בעיני רבים לקבוצת הפאר הגדולה ביותר בעולם. הקפיצה שעשתה ריאל בשנים האחרונות היא גדולה, ונעוצה בעובדה שבקבוצה הקפידו במהלך השנים להביא את השחקנים הגדולים והמפורסמים ביותר בעולם. זה התחיל עם הגלאקטיקוס של בקהאם, זידאן, רונאלדו ושות', ונמשך, כמובן, עם ההחתמה של אחד מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה, כריסטיאנו רונאלדו, במועדון, בשנת 2009. ההגעה של רונאלדו התחוללה במקביל להתפרצות של המדיה החברתית, וכמובן לוותה ביריבות גדולה מול ברצלונה וכוכבה, ליונל מסי, במה שהפך את הליגה הספרדית למעניינת ביותר בעולם בזמנו.

היסטוריה מפוארת

לריאל מדריד יש היסטוריה מפוארת והיא ללא ספק מותג כדורגל חזק ביותר. כדי להבין את ההיסטוריה של ריאל מדריד, ואת היכולות הכלכליות שלה, במיוחד בתחום המרצ'נדייז והמכירה של חולצות כדורגל איכותיות, צריך להבין את ההיסטוריה שלה בתור קבוצה ובתור קבוצה בכירה בליגה הספרדית. הליגה הספרדית היא אחת הליגות הטובות ביותר בעולם, והיא הייתה הדומיננטית ביותר בעשור הקודם, בתקופת הקרבות הגדולים של הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד. ריאל מאז ומתמיד הייתה דומיננטית בליגה, והיא הגיעה להישגים רבים, במיוחד בשנות ה-90 ובעשור השני של שנות ה-2000. היא שיאנית הזכיות בליגת האלופות, ובהחלט מועדון שאי אפשר להתעלם ממנו, גם בשנים חלשות יותר.

סיפורו של הכתר

הסמל של ריאל מדריד השתנה 4 פעמים לאורך ההיסטוריה, והיא עם הסמל הנוכחי שלה מאז שנת 1941. בסמל אפשר לראות בבירור את האותיות MCF, שמייצר את ראשי התיבות MADRID CLUB FOOTBALL. הכתר שנמצא מעל האותיות משויך למלך אלפונסו השמיני, ששלט בספרד בתחילת המאה שעברה, והעניק לקבוצה את חסותו. למעשה, משמעות המילה ריאל היא למעשה "רויאל" – מלכותית. החולצה של ריאל הייתה לבנה מאז ומתמיד, כאשר הצבעים של החסות והמספרים הם סגול, בדיוק כמו בסמל. עם זאת, לריאל יש הרבה מאוד צבעים של חולצות חלופיות, כולל בצבעים של סגול, כתום, אדום ועוד.

מלכותי ונקי

המקור של הצבע הלבן הוא כאמור מלכותי ונקי, ובריאל השתדלו לשמור על הצבעים מאז ומעולם. רק בשנה אחת. 1925, שיחקה הקבוצה עם צבעים שונים בחולצת הבית, אך השינוי החזיק שנה אחת בלבד. אגב, ריאל הייתה הקבוצה הספרדית הראשונה ששיחקה עם מספרים על החולצה, בשנת 1947, ומועדון הפאר האנגלי, לידס, שינה את צבעי החולצה שלו מכחול ללבן בשנות ה-60, בניסיון לחקות את ריאל. ריאל מוכרת מרצ'נדייז במיליוני דולרים בכל שנה, ויש לה הסכם ארוך שנים עם חברת אדידס, שנחתם עוד ב-1998, ויימשך לפחות עד 2025, בשווי של כ-64 מיליון יורו בשנה.

חולצות רשמיות ורפליקות

כאשר אוהד ריאל מדריד מחפש חולצה כדורגל הוא יכול לפנות לאין ספור חנויות וספקים שמוכרים את המוצרים הללו. אפשר למצוא חליפות כדורגל שלמעשה משלימות את הסט לצד החולצה, עם מכנסיים וגרביים בצבעי הקבוצה. יש כמובן את החולצות הרשמיות, אך כיום יש הרבה רפליקות ברמה גבוהה שיביאו איתן גם איכות, וגם הוזלה משמעותית במחיר. אפשר למצוא רפליקות כל כך איכותיות, שכוללות גם את הבאדג'ים של ליגת האלופות והליגה הספרדית.

קבוצה אהודה במיוחד

ריאל מדריד היא קבוצה שאהודה במיוחד על ידי ילדים מכל העולם. אפשר למצוא חולצות כדורגל לילדים או אפילו חליפות כדורגל לילדים במחירים מצוינים, אם יודעים היכן לחפש. ילדים אוהבים מאוד חולצות כדורגל, ומשחקים לא מעט כדורגל עם חברים שלהם. כאשר אפשר לספק לילדים אוהדי ריאל מדריד את החולצות שהם אוהבים, הם מקבלים ערך מוסף ויכולים להתגאות מאוד ולהשוויץ בפני החברים שלהם, וגם לקבל הרגשה איך זה להיות שחקן אמיתי.