משלוח חינם בהזמנה מעל 250₪

חולצת הכדורגל של ניימאר

יוני 29 2022

חולצת הכדורגל של ניימאר-Strikers
חולצת הכדורגל של ניימאר-Strikers

מאז ומתמיד ברזיל הצליחה לספק כוכבי כדורגל ענקיים שהיוו את חוד החנית של שחקני הכדורגל בעולם. זה התחיל מפלה, שנחשב בעיני רבים לשחקן הכדורגל הגדול אי פעם, המשיך לקבוצה הגדולה של שנת 1982 עם סוקרטס האגדי, המשיך לרונאלדו הגדול, ולרונאלדיניו הקוסם, והגיע בשנים האחרונות עד ניימאר. ניימאר הוא קוסם כדורגל שגדל בפאבלות של ברזיל, והתחיל לשחק כדורגל בסאנטוס. כבר מגיל צעיר זיהו כל הקבוצות הגדולות בעולם שמדובר בכישרון, ומי שהצליחה לשים עליו את היד בסופו של דבר היא ברצלונה הגדולה. ניימאר הפך במהרה לסופרסטאר לציוד של ליונל מסי, דבר שהתבטא גם במכירת חולצות.

מהחולצות הנמכרות ביותר בעולם

חולצת הכדורגל של ניימאר הפכה במהרה לאחת החולצות הנמכרות ביותר לא רק בברצלונה, אלא גם בעולם. יש הרבה מאוד חולצות כדורגל שנמכרות באירופה והחולצה של ניימאר הייתה בטופ של הטופ ביחד עם שני הכוכבים הגדולים של העשור האחרון – ליונל מסי מברצלונה וכריסטיאנו רונאלדו, אז בריאל מדריד. השלושה מכרו לא רק חולצות כדורגל מכל הסוגים, אלא גם חליפות כדורגל לילדים וגם חולצות כדורגל לילדים בחנויות רשמיות ולא רשמיות. חולצות כדורגל היו מאז ומתמיד פופולאריות מאוד אצל האוהדים, ועם האפשרות לקנות כיום חולצות איכותיות בלחיצת כפתור, זה רק טבעי שהטרנד פשוט התפוצץ.

התחיל בספרד, עבר לצרפת

ניימאר עבר שנים יפות מאוד בברצלונה, ומכר אין ספור חולצות ברצלונה לאוהדים של הבלאוגרונה. חולצות ברצלונה הפכו לפופולאריות ביותר בעולם באמצע העשור הקודם, ובעיקר בזכות חולצת הכדורגל של ניימאר עם המספר 11 מאחורה. עם זאת, לפני כמה שנים החליט ניימאר לעזוב את ברצלונה לטובת הכסף הענק של פאריס סן ז'רמן. הקבוצה העשירה בעולם מפריז שילמה על ניימאר לא לפחות מ-222 מיליון יורו, סכום שיא של העברות, שספק אם יישבר בשנים הקרובות. חולצת הכדורגל של ניימאר הפכה מהחולצה הסגולה של ברצלונה, לחולצה הכחולה של פאריס, ועולם הכדורגל השתנה לעד.

כיום, מי שרוצה לקנות את חולצת הכדורגל של ניימאר יעשה זאת עם הסמל של פאריס סן ז'רמן מקדימה. כל שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לאתר של חברת STRIKERS  לבחור את חולצת הכדורגל של ניימאר, לסמן את המידה הנכונה ותוך תקופה קצרה של ציפייה גדולה ומרגשת, החולצה תהיה בדרך אליכם ותוכלו ללבוש אותה בגאווה אדירה ולהרגיש כמו הכוכבים הגדולים בעולם. ניימאר הוא ללא ספק, אחד מכוכבי הכדורגל העולמי הגדולים ביותר, מדובר בשחקן אשר ילדים שואפים להיות כמוהו, מחקים את המהלכים שלו במגרש הכדורגל ואף את החגיגות שלו לאחר כיבוש השערים, אין ספק שכל ילד היה מעוניין ללבוש חולצה של פריז סן ז'רמן ולהרגיש על גג העולם בתחושה שהוא והכוכב אותו הוא מעריץ, לובשים את אותה החולצה.

הפריחה הגדולה של הברזילאי

בעקבות המעבר של ניימאר, הפריחה של כוכב על כמו קיליאן אמבפה וגם המעבר של ליונל מסי לפאריס ב-2021, חולצה של פריז סן ז'רמן הפכה למאוד מבוקשת. באופן ספציפי, חולצה של פריז סן ז'רמן 2021 הפכה לחולצה שכולם מדברים עליה, לא רק בגלל המעבר של מסי, אלא בעיקר בגלל ניימאר, שנשאר השם הכי גדול בפאריס, והתאחד עם החבר הכי טוב שלו מתקופת ברצלונה. החנות של פאריס סן ז'רמן כמעט ולא עמדה בעומס, והמחירים הרקיעו שחקים. אם רוצים לקנות חולצה של פריז סן ז'רמן בישראל, תוכלו להיכנס לחנות של STRIKERS ולקבל מבחר פשוט עצום של אפשרויות.

בכל המידות ובכל האפשרויות

בחנות של STRIKERS תמצאו הכל מהכל בעולם הכדורגל. תוכלו לקנות חולצות כדורגל של כל הקבוצות הכי גדולות באירופה, ובמחירים נוחים. בחנות תמצאו את כל המידות ואפילו חליפות כדורגל לילדים של קבוצות כמו פאריס סן ז'רמן וברצלונה. החליפות הללו כוללות כמובן גם חולצות כדורגל לילדים אך גם מכנסיים, גרביים ואפילו מגיני שוק. תוסיפו נעלי כדורגל והילד שלכם מוכן כבר לעלות על המגרש. גם עבור ילדים, חולצת הכדורגל של ניימאר היא מצרך מבוקש, שכן מדובר באחד הכוכבים הכי גדולים בעולם. הילדים יכולים לרצות חולצה של פריז סן ז'רמן 2021 של מסי, אמבפה, או כמובן ניימאר לאוסף שלהם, וזה משהו שכמובן תוכלו למצוא בחנות.

החולצות של הכוכבים הגדולים – בקרוב אצלכם בארון

החנות של STRIKERS מספקת לנו חולצות כדורגל שפעם רק היה אפשר לדמיין לקנות אותן בארץ. חולצת הכדורגל של ניימאר היא מאוד מבוקשת, בין אם היא מהתקופה בברצלונה ובין אם היא מהתקופה בפאריס סן ז'רמן. אגב, יש שמועות על כך שניימאר רוצה לחזור לברצלונה, כך שהנושא של חולצות ברצלונה בישראל עוד עלול לקבל תפנית מעניינת. ניימאר הוא כוכב כדורגל ענק, כזה שאנחנו רק יכולים לדמיין שיהיה בישראל ביום מן הימים. החולצה שלו היא מצרך מבוקש, והרבה ילדים ומבוגרים כאחד נהנים ללבוש אותה. בישראל, אפשר להשיג אותה בחנות של STRIKERS ובמחירים נוחים ואיכותיים, ובכל המידות, כולל מידות ילדים.

שירות יעיל ונוח

אתר האינטרנט של סטרייקרס, הוא ללא ספק אחד האתרים המובילים בנגישות ובנוחות המושלמת לכלל האוכלוסייה. מדובר באתר אינטרנט אשר פונה אל כולם ומספק שירות ברמה הגבוהה ביותר. אין צורך בידע טכני על מנת להתמצא באתר, כל שצריך לעשות הוא להיכנס אל אתר STRIKERS, לבחור חולצות כדורגל או גופיות NBA ולבצע את ההזמנה בדרך קצרה ובטוחה. במידה ויש תהיות ושאלות בנוגע למוצרים השונים, תמיד ניתן לשאול ולברר ולקבל את המענה הטוב והמקצועי ביותר אשר יבטיח כי תקבלו את המוצרים שהזמנתם ובמידות הרצויות והכל לשביעות רצונכם המלאה וללא שום דופי באיכות השירות.